God Jul

Nu är det julafton:D Skoj,skoj, hoppas jag får min systemkamera som jag har önskat mig.
Det är de enda jag har önskat mig iår, så man kan alltid hoppas.
Vi har precis ätit klart, eller jag och syrran har ätit klart iaf.
Mamma och pappa äter fortfarande, vet om att vi är lite oartiga när vi bara gick, men jag och syrran har inte tålamod att sitta stil vid matbordet längre än 20-25 minuter:/ Vi har världens dåligaste tålamod, och det vet vi allt för välXD
Jag fick iaf en hårborste i julstrumpan imorse. Vet inte vad syrran fick, eller jo hon fick en borste speciellt för hennes löshår.
Iår växkade inte jag och Lenne julklappar för att vi kände att vi inte hade råd med det.
Men nästa år kanske vi har råd:D
Imorron ska vi fira jul med släkten, ska bli kul och se alla, fast morbro och hans familj kanske inte kommer:/
Fast vi kan alltid hoppas att de kommer:)
Snart är det iaf dags att öppna julklapparna så see you around later<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.