Kladdkaka

Har precis bakat en kladdkaka på ett resept jag aldrig har använt så vi får se  hur det blev.
Hoppas den blev bra för vi hade på massa blockchocklad uppe på själva smeten så jag vet inte om den blev så braXD
Ska ta med den på teorin på ridningen imorron iaf, för att jag ramlade av och för att vi skulle bjuda på något nu när de är sista gången:P
Fast ja e rädd att den blev en aning misslyckad, eftersom de tvar ett nyt resept.
Jag älskar iaf kladdkakaXD
Nu ska jag se på bleach ja ne:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.