Multimedia

Har äntligen gjort klart mitt multimedia projekt:D Blev faktiskt riktigt bra för att vara första gången jag har färglagt i photoshop. Min lärare Peter blev nog rätt nöjd för det slutade med att jag skrev ut bilden som ett julkortXD
Rätt många julkort ocksåXD
Multimedia är skitakul:D Älskar photoshop<3
Är dessutom ledig från multimedian imorron, för att jag är klar:D
Hoho, ska äta pizza imorron med Sara och Lenne.
Hoppas bara Lenne kan äta pizza, för hon ska ha utvecklingssamtal imorron:P
Aja annars får väl bara jag och Sara äta pizza;)

redigerade den o minns inte hur jag fick den sådär>< sparade inte som en action efter jag var klar...kan vara för att jag inte kan spara action:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.