Random

Har precis ätit och haft utvecklingssamtal. Det gick bra, inget speciellt hände, vi pratade om hur de var i skolan och om jag hade valt rätt linje osv.
Sen så ringde Lenne mitt under samtaletx)
Det var äcklig mat idag igen>< Någon konstig potatisgratäng som smakade piss...!
Nu sitter jag vid skåpet och hjälper Isabella o Linn med PowerPoint presentationXD
Det snöar som fan också, eller nu regnar det nästan...hatar sån här vinter, de ska vara snö och sol eller inge snö alls med sol, de ska vara sol hela tiden! Hatar när det är regn och skitväder.
Nu har även jag gjort en presentation men jag har tagit bort den igenXD
Men nu börjar vi typ:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.