Random

Kan börja att säga att jag var och kollade på Twilight igår med Sara, dne var verkligen så bra som alla säger.
Påminner lite om mangan Vampire Knight. Även om Vampire Knight är bättre:D
Har just läst det nya kapitlet av Vampire Knight och jag dog*__________*
Det var så jäkla bra så jag satt och bara typ skrek KYYAAAAAAA~
HOHO det var så bra så jag inte vet vad jag ska ta mig till, och det nya Skip Beat kaptilet var också ute på mangafox.
Är så lycklig, men Vampire knight vinner priset den här veckan, kan inte vänta på nästa anime avsnitt heller.
Det kommer ut imorron:D Hihi, och det är bara två dagar kvar till julafton.
Tiden går fort, fast man vill att tiden ska gå långsamt när det är lov och fort när det är skola.
Har dessutom klätt julgranen igår, ska göra lite julkort nu i photoshop.
Hoppas jag lyckas^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.