Shopping random

Var och shoppade igår med mamma, syrran, syrrans kompis och Lenne:)
De var kulkul även om ja inte hittade speciellt mkt att köpa, men kul va de iaf.
Vi åkte runt halv 12 till Kupolen och var där till ca halv 5.
Sen åkte vi till moster och fikade, + att vi gav våran kusin en födelsedagspresent för att hon hade fyllt år på annandagjul:)
Så vi fikade, kollade på min kusins fiskar hon precis hade fått.
Efter det talade mamma och moster lite medan jag och Lenne spelade kort.
Jag tror iaf att jag och Lenne lyckades nästan gå i alla affärer på Kupolen, och det är inte lite affärerXD
När vi kom hem åt vi och sen spelade jag och Lenne Nitendo WII, det e så kul;)
Vi spelade i flera timmar tror jag, haha vi är nog lite beroende av det spelet:P
Imorron är det nyårsafton, värsta nice, tiden går för fort och jag börjar känna mig gammalXD
Nu kollar jag på shonen club, jr league, det roligaste som finns:D
See you later:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.