Vampire Knight

Dags att prata om Vampire knight:P
Jag älskar verkligen den här mangan, det är den mest perfekta mangan i världen.
Allt är så underbart bra ritat och jag bara IIIIH~
Kuran Kaname är så cool och het, men Ichijou är den jag är mest förälskad i:P
Kan inte hjälpa det, jag tycker Ichijou är så cool och söt, men samtidigt så het.
Fast Zero är också helt okej*springer och gömmer mig från alla Zero fans*
Hur som helst, det dröjer över en månad innan nästa kapitel av Vampire Knight kommer komma ut, hatar det><
Och jag döör av nyfikenhet, det senaste avsnittet av Vampire Knight Guilty, den andra säsongen av Vampire Knight var så jäkla bra:D
Hoppas det där kommer hända i animen nu också, det som hände i det senaste mangakapitlet:D
Det suger iallafall att det ska ta ca en månad mellan varje kapitel><
Jag kan acceptera att det är en månad mellan varje bok, men för ett kapitel, de tar verkligen död på mig!
Hur ska jag klara mig till 24/1??? Tur att det bara är ca 4 dagar tills nästa och sista avsnittet av Vampire Knight Guilty...!
Hoppas det inte kommer bli ett lika långt uppehåll på animen nu som de var mellan första och andra säsongen och att det kommer ut en ny säsong direkt och inte tre månader senare><
Även om jag förstår att de vill att mangan ska få lite försprång, men om de kommer ut bara ett kapitel varje månad så blir försprånget inte tillräkligt stort så vi kan alltid hoppas det blir en tredje säsong direkt efter den här veckan då sista avsnittet av Vampire Knight Guilty kommer sändas...
Tror iallafall det är sista avsnittet av säsongen:/
Men ska kolla anime, mata ne:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.