Allmänt nere

Har känt mig allmänt nere den senaste tiden av någon kjonstig anledning. Kan bero på att jag har en förkylning i kroppen som vill bryta ut ordentligen, har feber ett tag men sen så försvinner den fast den kommer tillbaks efter ett par timmar.
Det är så jobbigt, så var det i skolan igår, hade kanske lite feber på bussen, sen gick det över fram tills lunch då det blev värre. Allt var bara skit. Vill bli pigg igen, men det verkar dröja.
Har varit hemma idag, hade feber imorse, fast den försvann mitt på dagen, fast nu är febern tillbaks.
Det är så jobbigt, jag vet inte om jag kommer bli frisk snart eller om jag måste må så här konstigt länge till.
Kan ingen bota mig? Hatar när jag känner mig så här nere och kluven.
Är det tonårshormoner som gör att jag känner mig så nere?
Jag har aldrig känt så här förrän i höst.
Kan det vara att jag är väldigt sen med min pupertet?
Det här gör mig galen, hur kan man känna sig så nere men ändå inte.
I början av skolan var det jobbigt på grund av att min kropp inte hade vant sig med de tidigare tider, sen när den hade vant sig blev jag pigg och glad, skrattade mer än vad jag gjorde under högstadietiden tror jag.
Sen så kom min ovana fram igen, blev nästan av med den, men nu verkar jag vara fast för ett bra tag igen.
För nästan två veckor sen började jag få svårt att somna även om jag var trött, det var så irriterande, fick för lite sömn och redan då hade jag nog min förkylning i kroppen, så det blev inte bättre.
Fast det är väl normalt med det här när man är tonåring va?*detta suger*
Kan inget roligt hända mig? Så jag kan få massa positiv energi som gör att jag kan ta mig ur den här hemska svackan?
Det här året har varit som en berochdalbana på riktigt, förlorade två viktiga saker i mitt liv, levande saker...eller rättare sagt mina älskade husdjur.
Sen så blev det så här, usch det är så jäkla jobbigt.
 Men nu ska jag sluta prata, ses väl någon hoppas ja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.