Fredag prat

Fredag och inget roligt kommer hända, mer än jag kanske ska övertala min pappa att åka till Avesta och kolla efter en ny hårddisk till min laptop så jag kan få tillbaks mina grejer:P
Hoppas verkligen vi kan åka och kolla upp en:D
Annars ska jag väl...se på Gokusen 3. Har precis börjat se den, är typ på avsnitt 3 så har en hel del kvar att kolla på.
Imorron ska jag med mamma och syrran till Kupolen och shoppa, undrar om syrran tar med sig en kompis dit eller om det bara är vi tre som ska dit...;)
Hoppas vi kan äta thaimat på kupolen.
Jag behöver nya jeans, en nu vinterjacka och så ska jag hämta min Samurai Deeper Kyo bok på bokia idagX)
Ska väl också ha myskväll med mamma framför tv:en...fast hon kommer tvinga ut mig på en kall och hal promenad ikväll-.-
Det är så jäkla halt på vägarna nu när det är is överrallt...
Ingen av mina föräldrar tycker det är halt ute men ja typ halkar omkring som fan, kmr ingenstans när jag är ute och går.
Jag säger att jag gick hem från busshållplatsen så slipper jag kanske att gå.
Just nu är de några typer från el-klassen som har satt igång Step Mania med världens sämsta låt och skitmkt bas så ja håller på att dö-.-
Ses senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.