Kvällsprat

Har varit hos grannen och ätit köttgryta med klyftpotatis. Det var riktigt gott, men jag var så trött av någon andledning så jag vet inte riktigt hur rolig och social jag var men, mamma gav mig tillåtelse att hämt amin dator så jag gjorde det och fortsatte kolla på Absolute Boyfriend, den är så braaaaaaaa<3
Hursomhelst, grannen har två barn, en på sju år och en som är 5 år, så de är riktigt hyper osvX)
Jättesöta, men jag var som sagt trött efter en konstig vecka där min hälsa har gått upp och ner.
Riktigt hemskt, men nu börjar jag bli frisk igen hoppas jag.
Imorron ska jag har stalltjänst i stallet från 7.30-obestämt tid än så länge.
Ska vara där till 12 minst iaf, sen kanske jag hinner hem innan de ska släppas in från hagarna igen.
Det första vi ska göra är att ge dem mat och sen efter de har fått kommit ut ska vi mocka, fast det är tävlingar imorron så vi får se hur det blir imorron:)
Sweet dreams:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.