Massa random saker

Har tappat min nya hårddisk i golvet, elr den ramlade ut ur väskan när jag skulle ta upp en annan grej:/
Så nu är det nog kört på riktigt, om inte så ska jag direkt ladda över alla mina digitala bilder till en dvd!
Om jag har sån tur igen dvs...T______T
Typiskt mig att tappa den ny hårddisken av allt man kan tappa...kunde det inte ha varit en bok elr något på tån som inte kostar en massa pengar och dyrbara och underbara digitalabilder från sin kamera???
CP störda mig, okej jag är nog inte cp störd men klumpig är jag nog.
Hur kunde det bli så hemskt? Jag som fick äntligen tillbaks mina grejer ihelgen och så lyckas jag tappa den inte äns en vecka senare.
Vad är det för fel på mig egentligen?
Har mått skit hela veckan utan att ha haft feber så jag hade ingen bra anledning förrutom att jag har haft skitont i magen, men oftast försvann den efter lunch vid 11 tiden på dagen, så jag tänkte om jag står ut frams till dess så kan jag gå i skolan. Såklart har jag gått i skolan alla dagar fast att jag har mått så dåligt...aja det är mitt eget fel att jag har valt att gå till skolan, ca 1 timmes resa med buss hemifrån.
Erik retar mig för det, att det är mitt fel att jag måste gå upp så tidigt och att jag är så trött.
Men det får jag ta nu, trivs jättebra i Falun och på NTI.
Massa mysiga och söt personer finns det:D
Josefine, Elin, Sofia, Sara och Lenne<3
Fast inte en enda snygg kille på hela skolan, men vad ska man förvänta sig på en mediaskola där alla killar spelar wowX) Okej det var lite konstigt sagt, bara för att man spelar wow betyder det såklart inte att man är ful, men jag tycker ingen är snygg iaf:P
Var på orkester nyss elr för en timme sen, gick faktiskt riktigt bra måste jag erkänna, trodde inte det skulle gå så bra när jag nästan hade migrän innan:/
Aja, måste sova nu, har visserligen sovmorgon till 8 men vi börjar vid 11:(
Måste ta ickedirektbussen imorron så jag måste åka redan 8.45 till Falun och kommer dit vid 10, en timme innan skolan börjar:/
Sweet dreams everyone, Love ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.