Mysdag

Sitter och äter godis med läsk i mitt rum helt ensam utan någon som pratar och stör hela tiden.
Riktigt mysigt måste jag säga, sitter även och kollar runt på lite Big Bang videos med subb, ja kan ju inte precis förstå koreanska synd nog.
Det är iaf en myskväll idag, åt min goda wokgryta och jag och mamma gjorde en jättegod bärpaj med vaniljvisp:D
Var ute på en vintrig promena idag med Mynta och hon var helt sprallig, betedde sig som en 1 åring fast hon är hela 5 år nuX)
Sötnosen min är så sprallig på vinter.
Hihi, var till ICA med farsan idag och handlade till min wokgryta och lite annat som man behöver.
Jag "slösade" lite pengar på en tidning igen^-^
Köpte Kamera & Bild, ska läsa den innan jag sover tror jag.
Stod en massa roligt grejs i den och de har börjat berättat vad nya photoshop har för roliga nya funktioner.
Funderar på att ladda ner nya photoshop och avinstrallera CS3 som jag har i min egna dator, dessutom står det PS har en tracking tool osv...inge virus men aja, ska fundera vidare på det.
Annars har jag väl inget mer att säga om min mysdag med familjen och datorn:P
Såg på dansbandskampen igen:O
Men de får man väl stå ut med om man vill vara social med sin egen familj va?X)
See you soon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.