Dålig dag

Detta är en sån dålig dag, har bara kärnämnen idag, mår illa, kändes osm jag skulle spy tidigare och jag är skittrött och helt borta. Har dessutom ett prov jag msåte plugga till som är imorron, idrottsprov-.-
Ett teoriprov om hälsa och allt sånt skit...
Det är skitdåligtväder, ingen verkar vilja prata med mig på msn nu för tiden heller, jag är så övergiven.
Nästa lektion har vi engelska läxförhör...och jag har helt glömt bort orden(30st), så det kmr gå skit.
Lenne är fortfarande inte i skolan-.- Måste se till att få henne hit snart...!
Inget roligt kommer iag hända när jag kommer hem, bara plugg och datorn.
Nu blev de lite bättre när jag fick kolla på SUper Juniors söta Hapiness framträdande<3
Fast man kan ju undra om ja kommer stå ut hela dagen-.-
Känner mig värsta deppig och nere idag, hatar va det...
Hoppas jag iallafall är piggare till hoppningen på onsdag, ska kanske hoppa Casper.
Det har blivit så tråkigt att rida Akilles nu tycker jag...kan bero på att jag har ridit honom i ett år i rad nu utan ha bytt en ända gång^^"
Något roligt har iallafall hänt i helgen om jag inte redan har sagt det, min hårddisk har kommit tillbaks till mig, så nu kan jag fangirla över alla mina grejer:D
Och hittade 3 par jeans för 208kr<3
Nu ska vi ha lektion:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.