Shopping

Värsta glad, stack till Borlänge och Kupolen med syrran och mamma idag. Där träffade syrran sin bästis och gick med henne och hennes halvsyster.
Fast innan gick hon och mamma och köpte en ny vinterjacka till henne för över 100kr:O
Under tiden gjorde jag något rikigt bra, hittad e3 par jeans för 208kr bara*_____________*
Bättre kan de inte bli, hur ofta hittar man 3 par jeans för bara 208kr? ALDRIG, är superduper glad:D
Köpte även en tunika för bara 100kr:OX)
Så jag fick 4 nya saker för 300kr idag~!*wiiiiiie*
Fick även tillbaks min hårddisk idag, så nu ska vi föra över alla mina .rar filer till mitt nya USB-minne som är 4GB.
HOHO kan inte bli bättre, ska även bränna över massa drama till dvd:er också så slipper jag ladda ner allt igen om hårddisken krashar på riktigt, för det var bara sladden som gjorde att jag inte kunde använda min hårddisk.
Funderar på att se på Gokusen 3 men jag gissar att mamma ska kolla på massa program på tv-.-
Eftersom jag vill vara social så har jag flyttat ut till tv-rummet så måste jag se och höra på det som hon har på tv:en:P
Nu ser vi på WC i gymnastikX)
Har inte så mkt mer att säga, ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.