Sjuk-.-

Är typ sjuk nu, har haft ont i magen sen i måndags-.- Var skakis igår, frös och vara helt virrig.
Har känt mig halvt sjuk jättelänge, men jag har fortfarande inte blivit riktigt sjuk än.
Har inte haft feber än, men mamma sa att jag var lite kallsvettig när hon skulle kolla om jag hade feber.
Tror inte jag kommer orka rida idag, har ont i magen igen, trodde jag skulle dö av magkramper alldeles nyss på mentorstiden, det blev lite bättre av cacao cremaen fråm kaffe automaten:O
Jag som brukar få mer ont av oboy eller cacao cream när jag har så ont i magen.
Hatar att ha ont i magen och jag har en sån där period där jag inte kan somna så tidigt som jag vill-.-
Pga det får jag ont i magen, ont i huvudet osv.
Det är så jäkla drygt när det blir såhär.
Kommer få hoppa över ridningen igen, har missat typ 5 gånger nu minst och jag måste försöka få lite energi så jag kan rida igen de gånger, men jag vet inte vart jag ska få den energin ifrån...
Mamma gillar inte att jag missar massa ridlektioner och inte rider igen  de.
Det kostar jättemycket med ridningen, speciellt nu när mamma också rider och inte tänker sluta;)
CP dryga sak, har nog en anti vecka just nu-.-
Nu ska jag leka i ps<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.