Skola

Sitter i skolan och fryser, nyser och ahr ont i magen. Kommer nog bli sjuk igen...elr blev inte riktigt sjuk förra veckan men nu kanske min förkylning bryter ut så jag blir av med den någon gång.
Är så hemskt jobbigt att vara på gränsen till att bli sjuk-.-
Idag har vi engelska läxa och jag inte pluggat, av någon anledning glömmer jag bort den hela tiden, speciellt nu när vi har över en vecka på oss att göra denX)
Imorron tror jag att jag har utvecklingssamtal...lagomt kul, mamma frågade världens dummaste fråga när vi fick reda på när jag skulle ha utvecklingssamtalet...
"Skulle inte du kunna åka med mig till Falun då isätllet för 7.10?"
Jag har ju lektion innan, hur ska jag då kunna bara strunt i de första lektionerna bara för att mitt utvecklingssamtal ligger vid lunch? Alltså min mamma har ingen hjärna ibland tror jag.
Hehe, skulle vara nice att ha sovmorgon men så kan jag ju inte göra^^"
Vi har i alla fall börjat fått mer att göra i skolan nu.
Runt 1-2 läxorXD Jobbigt, jobbigt...elr?O_o
Kanske inte borde klaga, när andra har det mycket värre än mig som bara har 1-2 läxor högst/vecka;)
Usch nu blev jag skittrött igen...blev nästan pigg av att somna på bussen hit, men aja så blev det inte...
Hare bäst nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.