Slut på lovet

Nu är det slut på lovetT______T Matte första lektionen i över en timme.
Ska prata om medelvärdet med Linn.
Den längsta dagen idag, går till 16.50 kanske och kommer hem runt 18-.-
Har mest suttit vid datorn och tv:en hela lovet, sett på super show dvd:n varje dag sen i onsdag, och skapat två egna Livejournal layouts:D
Det var jobbigt och nu vet jag hur man gör en topbar också:P
Upptäckte också att Big Bang är faktiskt riktigt bra, deras låt Lie är så bra...kan lyssna på den hur länge som helst.
FT Island är också ett nytt band jag har börjat lyssnat på nu, måste försöka hitta lite videos att ladda ner när jag kommer hem om jag inte måste sitta och svara på kommentarer.
Nu ska vi redovisa om våra saker på matten-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.