Svenska

Svenska lektioner är det tråkigaste som finns. Bara tråkiga saker att göra även om man gör ett projektarbete just nu om en valfri sak. Jag och Lenne valde pissasaxen-spadenXD
Men det är så tråååkigt med svenska-.-
Längtar tills på söndag då jag typ nästan får sova länge, beror på när Lenne tänker komma till mig och plugga.
Jag ska hjälpa henne att plugga och jag ska sitta vid datorn och läsa många sidor som vi har till läxa tills på onsdag.
Svenska språket är tråkigt, men jag suger på andra språk så jaX)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.