Wrong number

OMFG~! DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad ska man säga? Har ingen aning för jag är död på riktigt.
Gudarna är tillbaks med en till video som man helt enkelt dör av, och min älskling rappar<3
Hur het kan man egentligen bli? Är det möjligt för en människa att se så perfekt ut när den ligger på en vanliga matta på golvet, är det verkligen det?! Allstå, jag vet verkligen inte vad jag ska säga*_________________*
Yunho halvnaken genom halva videon, ligger i ett badkar och AKFSLAKFDÖASKJFDLÖASDLKASD<33333
Minnie i kostym är ju...alltså...erhm....KYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAA<3
OMG nu är jag alldeles galen känner jag och skriver massa spazza, men WTF, när gudarna har släppt en ny video som är så sexig, vad förväntar ni erX)
Micky är så jäkla het i den här videon, alla är heta, inga vanliga människor kan vara så snygga, vackra, heta och underbara, ABSOLUT INTE!
Och bilderna från Mirotic version C är ju ännu mera*______________________________*
Jag kommer inte överleva den här veckan pga många saker...mer än bara otroligt heta gudar<33333333333
DBSK HWAITING~ ni är det bästa och underbaraste som har hänt mig, om man räknar bort Kyuhyun och Taisuke^-^
Men seriöst, jag kunde inte låta bli att peta på min skärm när jag såg Yunhos mage.
Junsu är helt*________* Glöm inte att det är han som har gjort Wrong number!<3
HOHO spazz time indeedX)
Har inget caps elr bild från videon elr Mirotic version CT___T
Fast lugn, tänker spamma bilder senare elr imorron*troligtvis*
Hoppas man kan få wrong number så man får deras nummer*wish*
Nu ska ja se videon igen*wave*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.