5 dagar kvar

Nu är det bara 5 dagar kvar tills Lina kommer och sista dagen innan lovet börjar och oktoberfesten, måste öva på alla låtar som vi ska spela>< Hoppas jag är lite mer klar i huvudet under oktoberfesten än vad jag var i torsdags på övningen:P
Hoho, undrar om något rolgit kommer hända mer den här veckan.
Jag hoppas att min Super Junior dvd kommer den här veckan så jag kan plåga Lina med den<3
Måste plugga till engelska, matte och datorprovet som är på onsdag, torsdag och fredag><
Engelska provet är uppdelat i två delar, en del på onsdag och en på fredagen.
Matteprovet är på onsdag, näst sista lektionen!:O
Och datorprover/word provet är på torsdagen, första lektionen...x_X
Hoppas verkligen Anna-Lena är frisk nu, så vi kan få ha iaf en lektion till innan provet på torsdag!
Såklart så fick jag inte med mig datorboken hem så jag kunde plugga heller för att man har en laptop som plats i väskan o så har man en extra kasse bara för att man inte orkar ha alla grejer i väskan för det blir för tungt helt enkelt.
Gissar att man måste plugga en del den här veckan eller dagarna som kommer innan proven-.-
Om min Super Junior dvd kommer innan fredagen så kommer jag vara "lite" konstig och onormal i skolanX)
De var allt idag, syns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.