Äntligen

Yes, äntligen är denna dag slut, elr skolan är iaf slut!
Nu är det bara den andra delen av engelska provet kvar, grammatik delen-.-
Tänker sitta kvar i skolan tills 16.27 bussen, har verkligen inget liv verkligen, sitter kvar i skolan fast jag kan åka hem.
Men jag orkar inte åka över Borlänge och jag har sällskap än så länge iaf:D
Nu är det bara 1 timme o 17 minuter kvar tills min buss till Hedemora går.
Imorron är det iaf en datordag, det lovar jag...ca 5½ timme med bara datorlektioner:P
Dags att fangirla lite Super Junior ny;)
Ska knarka Don't Don hela tiden...elr en hel del iaf.
Det är bara två dagar kvar tills lovet börjar<3
Kyuhyun är så undebar i vitt hår*hur kan en asiat vara så het i vitt hår?*
Alltså, det finns ingen hetare person än honom<3
OMG vad jag kommer gråta när jag får min super junior dvd:D
Alltså man gråter för att man blir så glad, det är så underbart att se de sjunga live.
Kyuhyuns röst e den bästa i hela super junior<3
Hoppas jag kan få tillfället att höra honom live någon gång.
HOHO SHINees version av DBSK Mirotic e ju*_________*
Trodde inte de var så bra, nu älskar jag de ännu mer<3
Jonghyun röst o Taemin kunde sjunga Mickys stämma så underbart bra, OMG ja e alldeles hyper nuX)
Söta underbara SHINee<3
Jag älskar SHINee och deras album är så BRA!
Jag som hade planerat att fangirla Super Junior, och det slutade med att jag sitter här och fangirlar som fan över SHINee<3
HOHO, jag måste försöka ladda ner SHINees version av Mirotic så jag kan rippa den och lägga in den på min mp3, men jag behöver en ny mp3, minnet är slut och jag vill inte ta bort några låtar><
Jag har redan tagit bort nästan alla NewS album och KAT-TUN album bara för att jag ska få plats med alla braiga låtar med Kisumai, HSJ och YaYaYah + alla koreanska låtar jag har, tror jag måste rensa bort lite Super Junior låtar:(
Nu ska jag se videon om och om igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.