En dag kvar

Nu är det bara en dag kvar tills lovet och tills Lina kommer:D
Hoho det ska bli så skönt med lov och skitroligt att träffa Lina igen.
Men jag har fortfarande inte fått min super show dvdT___T
Jag vill så se den nu!
Hihi om jag får den idag eller imorron så kommer det inte bli roligt för Lina som inte gillar koreansk pop musik*evil grin*
Måste fylla på mobil igen så jag kan sms och ringa till Lenne och se hur hon mår osv.
Funderade på om jag skulla ha hälsat på henne innan skolan idag, men jag ändrade mig.
Har planer att försöka träffa en tjej som jag bara har på msn och på mobilen:P
Hehe, detta blev ett litet random blogg inlägg;)
Aja, vi har bara datorlektioner idag, det är både roligt och tråkigt, för vi gör inget roligt på lektionerna alls, funderar på att göra mediaproduktionsläxan istället idag på lektionen om jag får för min lärare:)
Läxan ska vara klar tills imorron och jag hinner inte plugga ikväll, kommer snarare inte att orka eftersom jag ska på öppet hus på min gamla skola och sen direkt efter ska jag spela med orkestern i två timmar så när jag kommer hem kommer jag vara skittrött som vanligt på torsdagar...!
Igår så gick jag hem och åt nudlar med korvX)
Sen böörjade jag se på Smiling Pasta igen, den är så rolig, och så gjorde jag första frågan på läxan:)
Sen bakade jag och hjälpte mamma med en kompetensanalys som är skittråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.