en lugn o tröttsam kväll

Ja, vad borde jag säga? Jag är skittrött och längtar till sängen, men ska försöka vara vaken en liten stund till för min kompis Lina som är här är långt ifrån trött kan man säga:P
Så jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till, men de lär inte bli så länge^^"
Annars gör jag inte så mkt, laddar ner DBSK Mirotic MV HQ igen, jag saknar den så mkt*___*
Jag har varit utan min x-hd över en vecka så inte så konstigt att jag saknar alla mina HQ videos;)
Snart är den klar:D
Har slösat bort ca 35 kr på sms idag, de kändes lite konstigt...X)
Ja har aldrig haft någon att skicka sms så mkt så nu blev jag av med massa pengar, fyllde på mobilen igår o har gjort av med 50 kr på en dag på samtal och sms.
Hehe, ska köpa en ny HD o föra över alla mina saker från den trasiga HD;)
Imorron är det äntligen dags för oktoberfesten som jag har talat om så mkt:D
Önska mig lycka till med konserten vettja.
Får nog vänta till nästa vecka efter min super show dvd-.-
Aja ska nog lägga mig nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.