Första inlägget:D

Woooah, vad ska jag säga...detta är min svenska blogg, har en engelska för de som vill läsa den, fast den handlar mest om asiater och en liten del..elr kanske rätt stor del om mitt vanliga liv.
Har planer på att skriva en svenska blogg*kanske därför jag skapade en?!*
Aja, ska nog försöka sprida lite asiatiskt "material" för alla svenska fans som inte förstår sig på LJ där jag faktiskt måste säga att man kan hitta rätt mkt:D
Kanske kmr översätta lite artiklar från olika asiatiska bloggar om jag får tillåtelse;)
Annars kmr jag nog mest skriva om skolan här:D

Dagen i allmänheten har varit slapp, kom till skolan ca 1 timme o 40 minuter innan första lektionenO___O
Första lektionen var idrott, fast vi hade teori och kommer ha det fram tills jullovet tydligen.
Sen hade vi lunch i över en timme, kyckling med ris och currysås*yummy*
Nästa lektion var multimedia där vi gjorde lite vectorgrafik, gjorde om Eeteuk från Super Junior:P
Och sista lektionen av de tre vi har på tisdagar var matte><
Verkar som det har börjat släppt för mig när det gäller matten igen*wiie*
Har haft det rätt jobbigt med matten ett tag men nu har det släppt igen:D
Har inget mer att säga, hare bäst allihop<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.