FREDAG~

Hoho äntligen fredag<3 ska ha engelska prov om ca 30 minuter och sen är det lunch sen ska vi på invigning av FN dagen uppe vid Falugruvan. En rätt onödig dag egentligen, har bara ett prov sen skulle man faktiskt kunna skola från invigningen:P Fast ja e ju ingen sån typ som skolkar så jag blir väl kvar i skolan som vanligt som jag brukar vara även om ja kan åka hem.
När jag kommer hem måste jag börja städa så slipper Lina sova i ett väldigt dammit rum*hehe*
Fast vet inte hur jag ska hinna med det nu när jag sa att jag skulle hjälpa till med maten till festen imorron^^"
Jag som hade tänkt sova en liten sväng när jag kommer hem, det kommer jag absolut inte hinna med.
Alltså, jag har fortfarande inte fått min dvd, håller på att bli galen, vill ju ha den så jag kan kolla på alla fina bilder i photobookleten<3 Haha om jag får den idag kommer Lina och hennes mamma och lillebror få se hur galen jag blir när jag fangirlar över asiater;)
Hihi Lina som tycker jag är galen när jag fangirlar över msn, undrar om hon kommer stå ut med mig idag?X)
Det ska bli så roligt att träffa henne igen<3
Och nästa vecka är det dags för L.O.V(E)!
Ska sova hela lovet, elr inte riktigt, ska ut till ridskolan och fota på KM i hoppningen.
Måste väl träffa Lenne och se hur hon har det i lägenheten, hoppas Josefine kan vara med mig på lovet också:D
Dags för en Kisumaibild<3

underbara Tamamori Yuta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.