Gäsp~ skolaskolaskola

Är i skolan just nu, har rast fast vi har samma klassrum igen så jag sitter kvar och redigerar lite digitala bilder som jag hade i min kamera:D
De blev rätt bra tror jag. Efter skolan ska jag och Josefine och äta thaimat igenX)
Jag vet inte än om jag har fått min super show dvd än, hon som beställde den åt mig är i London och kommer hem ikväll, så den kanske har kommit idag eller igår om det gick lika fort som för DBSK dvd och NewS dvd:D
Hoho, vill vekrligen ha den nu, en photobooklet med 52 sidor med undebara Super Junior<3
Hoppas jag får affischen också, då ska jag sätta upp den brevidd mina Kisumai bilder på mina gaderober;D
Imorron är det två prov för mig, och jag kanske inte har någon skjus till ridningen heller...om inte Linda kan skjusa mig, fast jag skulle behöva plugga för första gången under de här två månaderna i skolan som vi har gått.
En läxa och ett engelska prov eller den andra delen av engelska provet behöver man plugga till, måste läsa texterna till första delen imorron.
Måste öva på mina låtar till oktoberfesten också, vet inte hur jag ska hinna med allt...Som tur är så ställde vi in datorprovet på torsdag, annars skulle jag vara tvungen att hoppa över ridningen den här veckan, då har jag fyra gånger att rida igen, och jag är jämnt så trött när jag kommer hem från skolan så jag känner aldrig för att rida igenY___Y
Det tar verkligen på krafterna att pendla mellan Hedemora och Falun!
Ska städa klart mitt rum också innan Lina kommer hit...hur kunde jag få allt just den här veckan?
Kunde inte det ha kommit lite mer utspritt?
Suck, aja, måste nog göra en hel del ida iaf, måste baka ocksåX)
Undrar om jag borde hoppa över ridningen imorron och baka och plugga imorron istället?
Men jag vill rida min söta Casper imorron><
Ska sluta klaga osv, här kommer lite bilder:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.