Hellu~

Hej allihopa:D Jag är pigg, men det är välrdens tråkigaste väder ute och jag har bara en lektion idag som är en slapp lektion, multimedia.
Vi ska ha prov i det innan lovet tror ja...vi har massa prov veckan inna höstlovet är-.-
Fast engelska är uppdelat i två delar på två lektioner, så det ska nog gå bra hoppas jag, och så har vi matteprvo på onsdagen tror ja:/
Imorron är det äntligen fredag, ha ringa planer för helgen, kanske borde ringa till någon att vara med, fast jag vet itne vem...äch kan sitta vid datorn, ut och gå med min hund o slappa bara som jag brukar göra på helgernaX)
Det är bara två veckor kvar till höstlovet och till våran oktoberfest med orkestern:P
Undrar hur årets oktoberfest kmr bli iår...det är andra året i rad som vi har oktoberfesten.
Hoppas de kmr många, fler än förra året.
Mamma tyckte jag skulle bjuda mina lärare, undrar om jag borde göra det...fast vad skulle det spela för roll egentligenX)
sry för jämnt sätter smiles efter meningarna
Hoppas vi får mer information idag på orkestern.
Och från ihelgen kmr alla mina videos upp här för alla som vill ladda ner...elr vi får se vad jag kmr ihåg.
Sitter just nu och väntar på att multimedian ska börja, är vid skåpen med Sofia, Josefine och Sara.
Vi sitter här och lyssnar på musik, fast Sara sitter och spelar som vanligtXD
Och något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.