HeySayJump Kisumai konsert

Hoho, jag har blivit helt beroende av HeySayJumps nya låt Mayonaka no Shadow boy! Den är så bra, och Hikaru har blivit så het<3 Hehe, har saknat JE ett tag nu när jag har lyssnat på så mkt SMTOWN ne;)
Videon är riktigt bra måste jag säga, om man gillar HeySayJump så måste man verkligen lyssna till den här låten<3
Har inte lyssnat på Your seed så mkt än, men ska lyssna på den senare idag:P
Fast Yabu är fortfarande min number ett i HeySayJump<3
Har dreglat över massa kisumai bilder ihelgen också:D
Paparazzi bilderna på kisumai från deras och ABC-Z konsert är ju afkldslsdfkjlsfdkldslk<33333
Taisuke e så jäkla het så man dör bara av att kolla på honom en sekund eller något sånt.
Senga är sig lik och Nikaido har blivit så het på sistone precis som Tamamori.
Hursomhelst, har ni sett Hiros fina magrutor?
Magrutor syns ju extra bra när man inte är för smal om man säger det så;)
OMG, dog direkt när jag såg de...!
HIHI Miyyachi som tjej är inte heller så fel, så jäkla sött. även om de ser lite roligt ut.
Visste ni förresten att Nikaido har piercat naveln och att Taisuke har tagit bort sin?:O
Min underbara heta Taisuke har tagit bort sin piercing:O
notering till mig själv:
spamma med massa heta kisumaibilder och suju bilder(mest Kyuhyun o Donghae)<3
förlåt förresten för posta två gånger/dag, men ja har inte så mkt och göra...och ja skriver oftast mina första inlägg tidigt på morgonen så jag vill oftast skriva något mer;)
glömde en sak...
Josefine följde med mig hem idag<3
Vi tog bussen över Borlänge, kom hem vid 14 för att vi slutad e1½ timme tidigare än normalt:D
Satt oss direkt vid våra kära laptops, fast det tog en evighet innan vi fick igång internet på hennes skollaptop...!
Sen så spelade vi pokemon och super mario:P
Efter det blev det face warp på min mobil, och vi som var så trötta dog av skrattx)<3
Åt makaroner och korv till kvällsmat, sen följde jag henne till tåget sen gick jag ensam hem med Mynta(min hund) i regnet hem.
Det blåste som fan vill jag påpeka><
Allt för idag, ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.