Oktoberfesten

Glad natt allihopa:D Har precis kommit hem från oktoberfesten.
Det var riktigt kul det här året. bättre än förra tycker jag^^
Jag var där vid 17.00 typ, då plockade vi upp alla instrument och repade en snabbis inför festen, sen förberrede vi det sita sen fick vi vänta ett litet tag på att gästern skulle komma, 155 st tror jag vi var:D
Hihi, det gick mycket bättre att spela iår också;)
Nu ska alla iaf gå och lägga sig, fast ja skulle kunna sitta upp ca 1 timme till, men tror inte de tillåter det.
Lina verkar iaf skittrött. mer trött än vad jag är:P
Vi spelade 13 låtar sammanlagt, fast vi spelade om eine prosit rätt många gånger:P
Våra polka låtar gick iaf hem hos gästerna:P
Fast jag hade faktiskt kunnat varit kvar till festen slutade var rätt sugen på det det här året, men nu är ju Lina här och hon ville hem:P
Kunde ju inte säga att jag vilel stanna ett tag till;)
Imorron ska jag iaf sova till 12 tror jag, elr så länge som jag vill sovaX)
Tog en del kort medan mamma och Linas mamma dansade, fast en chock nyhet...
Jag och Lina dansade faktiskt;) Visst e vi duktiga?
Vi spelade alla 13 låtarna två gånger.
En gång i början av festen och sen vid 22.30 spelade vi alla låtarna igen.
Har inte så mkt mer att säga, postar kanske lite bilder imorron på bdb; http://littleli-bilddagboken.se
Love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.