Random

Igår var alla utom pappa på handbollsmatch. Syrran spelade två matcher igår:)
Fast laget hade inga avbytare så de fick spela utan vila i två hela matcher som är 20x2 minuter.
Så de var lagomt trötta efter en match och sen så hade de bara 10 minuters paus innnan nästa match så det kände rätt hopplöst men det gick bättre än vad alla trodde eftersom det andra laget hade ca 9 st fler spelare i sitt lag än vad vi hade:P
När vi kom hem så åt vi en massa pizza runt 21 på kvällen såXD
Sen satt jag o Lina vid datorn till ett på natten typ, fast Lina la sig tidigare än mig i sängen så stängde hon ner datorn efter mig och somnad efter mig, fast hon la sig tidigareX)
Idag sov vi iaf rätt så länge, fast de var Lina som vaknade först:P
Gick upp runt 10:O
Eller hon kanske var runt halv 11 någonting.
Då hade mamma och Inger(Linas mamma) suttit ute i köket med Linas lillebror och pratat skithögt så ja hade inte sån stor chans att somna om när jag vaknade...
Fast Lina åkte hem idag, om jag ska vara ärlig så gjorde vi egentligen inget kul tillsammansT___T
Satt mest vid datorn och pratade ibland...fast vi var på stan och kollade o så var de ju festen i lördags då:)
Ingen av oss var så jättepigga om man säger det så, speciellt inte jag som har gått upp runt 6.20-7.00 varje dag o pendalt till Falun varje dag med 3 jobbiga prov dessutom:(
Så igår kan jag säga att jag var lagomt pigg och pratglad:P
Ska kanske vara med Josefine imorron:)
Om vi hittar bussar som passar osv;)
En sista sak nu, jag har börjat lyssnat på Big Bang idag + att jag har kollat på massa video clip från massa barnfilmer:D
Haha ska inte skriva mer, skriver alldeles för mktX)
Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.