Suck~

NU har vi mentortid, första lektionen. Kmr bara ha två lektioner idag om vi räknar bort våran mentortid som vi har just nu. Är skittrött just nu, har sovit igen lite timmar inatt så nu ärä ja skittrött istället för övertrött som gör mig "pigg".
Har besetämt mig för att ladd aupp HQq videos med Super Junior och DBSK m.fl...kmr även ladda upp lite låtar misstänker jag:P
Nu har vi slappt tills engelskan börjar om 30 minuter.
Ska rida idag, undrar vilken jag får, även om jag gissar på Akilles...igen:P
Undrar vem jag får rida sen när han har blivit såld:S
Det finns egentligen ingen lagom stor ponny i stallet just nu, eller Id aär väl lagom i höjden men hon är alldeles för bred för mig*suck*
Längtar till min sääääng><
Imorron har vi iaf sovmorgon. Då har vi bara datorlektioner, kmr sitta vid våra laptops i ca 5½ timme i skolan imorronxD
Nu ska jag skriva fics tror ja;)
byebye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.