Super Junior super show dvd<3

ÄNLTIGEN HAR JAG FÅTT DEN<3 Vet inte hur många gånger jag har sett den, eller jo, jag har sett den 3 gånger redan:D
eller 3½ för ja har sett 1½ gång idag.
HOHO och jag har skannat in hela den 52 sidor shocka photobookleten.
Kvaliten är skitbra:D Älskar bilderna, men först och främst älskar jag KYUHYUN~<3
Han är den mest underbaraste personen på den här jorden!
Hans underbara röst e mitt liv, ryser när jag hör den och han är så jäkla het.
Donghae gjorde alldeles för mycket fanservice, dog hela tiden, han var så jäkla hyper och KYYYYYYYYYA~
Yesung var också hyper som fan, det var så kul att se han så hyper och Kibum var också superhyper, hoppade omkring under refrängen till First Snow, hans killer smile.
Hangengs sexy back framträndande var så*_______________*
Desamma med Donghaes sexy backX)
Kyuhyuns solo gråter man till, jag lovar, fast Yesung och Eeteuks duet gråter man också till!
OMG ja dör bara av tanken på den dueten.
Vad borde man mer säga, läste det sorgligaste kapitlet av mangaserien Nana, typiskt mig, det var sorgligt><
Aja, nu ska jag ta en liten paus från datornX)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.