Super Junior super show dvd<3

I LOVE IT!<3 Det är den...typ bästa konsert dvd:n jag har sett~ Kyuhyun är så het o underbar o hans röst får en att smälta elr något sånt. Hans solo är så jäkla*_________* jag gråter typ, det är så jäkla vackert!
Min mammas arbetskamrat beställde den igår*lycklick*
Kan inte vänta tills jag får den, måste få se den nu! Har sett några låtar på youtube, men de blir ingen helhet när man bara ser en sång i taget osv, vill se hela dvd:n i sträck<3 Kibum blir hyper under Way for love, det är så sött o se honom hyper, och Ryeowook är så jäkla söt när han kommer springande med en hel nätsäck med ballonger:D
Kyuhyun dansade hela dansen till the girl is mine, jag dog på riktigt då. Någon mer hetare än honom kan man inte hitta...Jaejoong är precis lika het!
Just nu lyssnar jag bara på She's gone, den låter är så vacker<3
Fast alla lugna låtar med Kyuhyun är ju det vackraste som finns. Vad mer kan man säga om honom? Perfekt helt enkelt.
Hihi, jag tog den dyra dvd:n med en poster, undrar vart jag ska sätta den, hoppas bara hon tog den med poster...aja, får ju en 52 sidor photobooklet iaf, de är superduper, kommer dö när jag kollar genom den, eller Kyuhyun kommer bli min död rättare sagt*____________*<3
Fast Donghae och Hangen är också så underbara så man dör!
Men nu måste jag sluta, läraren komX)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.