Tjollahopp

Var ut till sommarstugan o städade lite, krattade löv och tog några kort.
De känns som om jag ska bli förkyld men jag blir det aldrig^^"
Syrran är i Falun vid Slätta och spelar handbollsmatchers idag.
Ska ut och städa åt min sötsöta kanin snart, och kanske hjälpa mamma med den hemska jäkla kompetensanalysen igen-.-
Måste nog städa mitt rum också, även om ja själv inte tycker det behövs...eller joo...det är hemskt mycket damm just nu, så jag måste väl städa.
Annars händer det inget speciellt.
Imorron är det skola igen, fast vi slutar redan 13.45 så det blir en kortdag i skolan:P
Mamma kommer till Falun imorron, så vi ska gå på stan och leta efter ett par nya bågar till mina glasögon, sen så kanske vi fikar, vem vetXD
Lenne kmr till skolan imorron*wiie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.