090429

Dagen innan jag blir gammal.
Det är massa moln, regn i luften och bara tråkiga lektioner.
Hoppas de blir fint väder imorron iaf.
Konsert och födelsedagfirande blire.
Det enda jag önskar mig är ett till objektiv till kameran.
Hursomhelst, back to topic.
Kom fram till att jag är 8 timmar i Falun.
Lika många som jag sover i normala fall.
Gårdagens fotoande gick bra, fast det kunde gått bättre på dressyren, fast det ridhuset var mörkt och tråkigt.
Måste arbeta på min multimedia hemsida nu, baibai:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.