22.17

Borde gå och lägga mig.
Men vill chatta lite mer fast jag är trött som fan^^"
Dagen var så låång som den bara kunde bli-.-
Vi satt mest vid datorn och kollade på vids hela dagen och letade bilder till uppgiften som vi hade.
Måste bli färdiga imorron.
När jag kom hem fortsatte jag med att kolla vids och olika hemsidor*har inget liv*
Fast jag känner värre personer än mig självXD
Ja gillar kvällar~
Det är lugnt, tyst och så är de bara jag uppe.
Längtar tills lovet då jag tänker köpa en Rekorderling cider.
Tänker ta en ur kylskåpet, gå till sängen, öppna den, sätta laptopen i knäet och sen sitta där och dricka:D
Värsta myspys värre~
Nu ska jag sova, baibai:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.