Dressyrcupen

Ska rida dressyrcupen idag då:)
Hoppas det kommer gå bra, kan iaf programet*tur'
E lite pirrig efterom jag inte har ridit honom på ett bra tag nu:P
Och har skaffat någon som kan ta kort åt migX)
Ska snart ta och göra mig iordning, även om ja ska ut dit till 14:P
Hon som ska ta kort frågade om jag inte ville hjälpa den som skulle rida honom före mig...fast jag är för lat^^"
Var jättetrött igår så kände att jag behövde sova länge idag.
Förhoppningsvis så går allt som det ska.
Tror däremot inte att formen i galoppen kommer va så bra men vi får göra det bästa av det hela.
Dags att börja leta reda på kläderna jag behöver och göra mig klar, ses:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.