Födelsedag

Grattis till mig själv~
Fyller 17 idag, solen skiner och jag är hungrig.
Hihi, pappa hisade flaggan innan vi åkte imorse.
Jag önskar att jag kommer få ett till objektiv och en till väska(A)
Filter får jag väl skaffa själv till bägge mina objektiv om jag får ett till.
Hursomhelst så är jag glad, har redan fått två grattis sms*förvånad*
Fick av söta Jeshica och Maggan~
Måste få tag på Sara och be om mina 100kr.
Behöver de verkligen, har inga pengar på mobilen så jag kan inte säga tack.
Aja, moster kommer hem och säger grattis på eftermiddagen, sen vid 18.45 ska jag ha samling för konserten utan för hotellet.
Undrar hur denna dag slutar, har dessutom bara en lektion idag så det känns ju nödvändigt att åka till skolan menmen.
Har inget mer att säga bye~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.