Fullt upp men ändå så lite att göra

Har så mycket att göra men samtidigt knappt någonting...hur går det ihop?
Måste jobba ikapp matten och NV uppgiften.
Sen så har ja lite kvar på svenskan och mulitmedian kvar...det är rätt mycket.
Men hur kan de då kännas som jag inte har något att göra på samma gång?
Multimedian kan jag inte göra klart förän tidigaste på tisdag kväll, matten och NV måste bli klar tills på måndag och svenska tills på torsdag.
Så anledningen varför jag tycker jag inte har något att göra är för att jag har så lite att ta igen.
Det som jag har mest kvar att göra är MA- och NV grejen.
Svenskan och MUM grejen är jag snart klar med, svenskan går fort bara jag börjar skriva.
Ojoj, nu är klockan mycket igen...iaf för en som går upp 6.40 varje dag utom lördag och söndag.
Has it best now<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.