Intressant

Vi hade teori på ridlektionen idag och vi pratade om avel.
Det var riktigt intressant, vi hade Anna som äger Bernad på lektionen.
Hon jobbar med avel så hon visste riktigt mkt.
Skulle va kul att åka till ett stuteri någon gång:)
Något mer intressant är att jag måste försöka övertala mamma att skjusa mig till Fagersta för ja hittar ingen jag kan åka med...så intressant som de bara kan bli....not!
Jäkligt intressant ska det iaf med Fagersta, har hört att de har väldigt bra ljus i ridhuset så det blir bra bilder*YAY*
Nu måste ja sova innan mitt humör gör så ja dödar någonXD
BaiBai<333

världens gulligaste par/bästa vänner<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.