Krashar datorer

Mammas jobbar har fått mail från polisen att en dator liga skickar ut ett och samma mail till företag och privat person som är fullt med virus!
Ämnet ska tydligen vara Vykort:S
Alltså, varför bildar man en liga för att krasha andra personers datorer???
Det är jäkligt elakt!
Tänk dem som sitter där med sina värsting datorer och skapar alla virus och skit, tänk om deras datorer skulle krasha pga virus anfall??!!
Då skulle de säkert bli galna och försöka stämma den som skickade viruset, men om andra får sina datorer krashade bryr de sig inte om?:O
Jag tycker det är sjukt lågt!
Skapar virus bara för att krasha datorer och för att jävlas...vad än deras tanke är så är den sjuk tycker jag.
Hoppas polisen får tag på dem och bränner datorn eller något:S
Även om det antagligen kommer dröja länge innan ligan är fast så hoppas jag att polisen tar det här problemet seriöst och gör som de kan göra med mord- och överfallsbrott:O
Jag vill göra något påhopp mot poliserna, men ibland så tycker jag de går över gränsen...
Hur som helst så måste jag vara vaksam så jag inte råkar öppna ett mail med ämnet vykort så min dator krashar totallt och aldrig mer går att använda...
Enligt polisen finns det inget virusprogram som klarar av att ta bort alla virus som mailet ger en:S
Usch>< det är det värsta som kan hända en person som är beroende av datorn, och jag tycker synd om dem som redan har gått i den fällan!
Jag undrar om jag har faktiskt råka redan gått i den fällan, för våran stationära dator har runt 40 trojaner...
Den ska vi skicka iväg någon gång...fast just nu behöver vi den inte som tur är:)
Men nu måste jag sova, skoldags som vanligt imorron, och jag kommer få ta bort min tandställning!
Wish me good luckX)
Sweet dreams<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.