Sista dagen på lovet

Fredag och sista dagen på lovet.
Räknar inte helgen som lov.
Det är iaf sol och lite blåst.
Fast det är inte så varmt som förra helgen, jag som vill solaXD
Iaf så var min syster och grannbarnen jättesnälla mot mig idag och låste in mig i mitt eget rum-.-
Sen när pappa frågade varför så sa syrran att hon kunde ha sagt till, men wth!
De ska inte låsa in någon i ett rum och sen inte fatta att hon vill ut~
Syson och småbarn har verkligen ingen hjärna ibland.
Aja, orkar inte bråka med de just nu, grannbarnen är vara 7/5 tror jag...kan inte deras ålder:O
Fast syrran blir 13 så hon borde ju fatta någonting tycker man, men nejdå.
Här måste man säga till att man vill komma ut ur sitt rum.
Borde gå ut med min hund snart i det fina vädret;)
Laddar upp bilder från min fotografering igår på klubben, baibai<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.