Skit

Fyfan...sry för ordspråket....men jag mår riktigt dåligt nu.
Har halvt migrän och mår jätteilla.
Måste va här pga att vi har en ta igen dag på skolan, så jag ska göra ett prov och lite annat.
DVS om jag överlever den här dagen:(
Hoppas min provkompis tänker komma idag...
Nu tänker jag "sova" ett tag innan det är dags för massa skolarbete-.-

Edit
Nu mår jag mkt bättre:)
Har precis gjort mitt engelska nationella talprov*äntligen*
Min mattelärare tyckte jag kunde göra omprovet med geometri, men jag har inte orkat räkna matte sen jag blev sjuk.
Det är över 3 veckor sen, så ska väl räkna lite matte innan jag åker hem-.-
Hoppas det blir fint väder under påsk och lovet*önskar*
Massa fina påsk och vårbilder under lovet<333
Måste ut till stallet och ta vårkort på alla söta hästar;D
Det ska även käkas en massa godis, kmr bli fetX)
Och snart ska jag få ta ut min tandställning*YAY*
Dags att räkna lite matte, baibai<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.