D.Gray-Man

D.GRAY-Man äger! Love it så much;)
Kanda är så cool, och Allen...är cool också, som alla huvudpersoner ärXD
Kan inte vänta på nästa kapitel, men det kommer dröja till april innan nästa kapitel kommer ut.
Igår kollade jag på några episoder av animen och jag märkte att jag saknade den animen så mycket!
Fattar inte varför den är slut., den får inte vara slut, men det verkar så.
Eller så gör de som med Nana animen att det kommer ut en andra säsong efter att mangan är färdig.
Marian Cross är så jäkla galen och rolig.
Älskar att kolla på när han retas med Allen, men under det där galenskapen/knäppheten gömmer sig en rätt smart person som vet mer om Noah klanen än någon annan.
Det verkade som han visste vem den 14:e noah personen va och han verkar även ha haft kontakt med Mana Walker.
Hur kan de bara sluta animen såhär, och varför måste alla bra mangor komma ut med ett kapitel varje månad, det tar ju evigheter innan det har kommit ut 6 kapitel liksom...6 månader för 6 kapitel.
Hatar det men jag är även tacksam för att tecknarna fortsätter att rita fast de har nästan gått in i vägen eller är sjuka.
Borde inte klaga, men är så nyfikenX)
Jag är en väldigt nyfiken person...!X)
Nu ska jag kolla på animen igen, byebye*waves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.