Engelska

Har engelska lektion just nu. Pratar om Australien, rätt så okej.
Just nu visar våran lärare lite bilder från Australien.
Engelska är ett av de roliga grejerna i skolan, fast för två år sen hade jag sagt att det var det tråkigaste äment i världen.
Men nu  tycker jag det är riktigt kul.
Bara för att jag älskar att skriva fics, så har jag blivit så mycket bättre på engelska.
För cirka ett år sen var jag nästan underkänd i engelska, men efter att jag började skriva fics så har jag blivit så mycket bättre.
Och nu när jag fattar och hänger med så tycker jag det är riktigt kul:D
Nu måste jag koncentrera mig på lektionen^^"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.