Fotodags igen:)

Sitter inne vid tv:en och kollar på Bloody Monday på datorn.
Såklart undrar ni varför jag kollar film på datorn när jag sitter vid tv:en.
Det är för att pappa kollar på Rosa Pantern på tv4 just nu och jag kollar ibland.
Imorron ska jag med Nathalie till Åsebo och ta massa kort:D
Hoppas jag lyckas den här gången och att de blir så bra så jag kan skriva ut:)
Ska bli jättekul att fota lite hästhoppning igen, det var rätt längesen:(
Måste öva till Göteborg, hoppas det är bättre belysning i Åsebo än i Hamre^^"
Nu e det dags att sova så jag orkar med det här allt imorron:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.