Idag-Imorron-Göteborg

Imorron ska vi äntligen till Göteborg:D
Det ska bli så jäkla roligt, har just läst att det ska vara en fotomässa i svenskamässan:D
Undrar om jag borde gå dit...det skulle vara skitaskoj:D
Fast mitt sällskap kanske inte är lika impade av att gå dit, ska ju hinna med att shoppa manga/anime och kläder:)
Hihi, omg kan verkligen inte vänta tills imorron!
Har inte planerat alls vad jag ska ha med migXD
Måste börja planera det nu:P
Hursomhelst, idag har jag gått enda ut till islandshästarna, tog mig ca 1½ timme framochtillbaksXD
Det var supermysigt~
Tog med mig kameran så nu har jag en del nya kort:D
Nu ska jag ladda in de, byebye<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.