Layouts^o^

Layouts är jobbiga att göra speciellt när man måste försöka göra så att de ser lika ut i både IE och FF...
Hatar när IE kraschar en layout som ser bra ut i FF!
Då måste man göra om den, och då blir det fel i FF istället, så jag hatar detta.
Men det är kul på samma gång, får väl säga att layouten ser cp ut i IE och att den funkar i alla andra webbläsare^^"
Har dessutom en hemsk tråkig dag, tror jag kommer dö snart.
Vi har cp Nils i tre timmar i rad nu>< Tur att man slipper sista lektionen.
Hoppas jag inte blir sjuk efter ridningen bara~
Längtar så tills jag får shoppa en massa i Göteborg~
Hihi, undrar vad jag ska gå för i för affärer på lördag...?!
En vet jag iaf, ska till SF bokhandel:D
Nu ska jag läsa manga*baybay*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.