Rolig lektion:O

Något är fel...mattelektionen var rolig idag...!
Räknade matte med Elin, och av någon anledning blev det mycket roligare.
Vi har kommit fram till att vi ska räkna matte tillsammans igen:D
Fast jag undrar om det kommer bli lika roligt igenXD
Det var verkligen längesen jag hade så här roligt på ne mattelektion, senaste var på en mattelektion i 9:an.
Nu har vi äntligen slutat så nu ska vi kolla runt på internet.
Ska nog skriva lite på mina fics igen, roligt, roligt:D
Kanske ska leka i photoshop när jag kommer hem, och så ska jag plugga matte tror jag-.-
Nu ska jag läsa manga byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.