Städat

Städat hela dagen lång känns det som, även om jag inte precis har gjort det.
Men tillräkligt många timmar iaf...flyttade omkring på alla mina 116 mangaböcker oxå och hittade en mapp med massa mangateckningar:)
Jag har verkligen hittat massa roligt idag som ja hade glömtXD
Hittade en kexchocklad~ yummy:D
Det är den enda fördelen med att stäga, man hittar saker man har glömt bort och sånt.
*Hur kan de vara bra att städa?*:O
Tror jag måste börja rita manga igen känner jag...fast måste städa fram till pennor först...XD
Ska göra en header nu, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.